branding

Branding Markalaştırma

Markalaştırma firmaların hedef kitlerinin gözünden kendine has ve güçlü algı yaratma sürecini içerir. Firmalar açısından marka kendine özgü, benzersiz, bilinir olma özelliklerini içeren iş kimliğidir. Bu açıdan markaların müşteriler açısından akılda kalıcı, kaliteli ve kendi özelliklerini ifade eden bir şekilde tanınmasını sağlama çalışması branding yani markalaşmadır.

Tam Anlamıyla Marka Ol!
Markanız Bilinir Olsun!
85%
Markanız Aranır Olsun
90%
Markanız Popüler Olsun
85%
Markanız daha kurumsal olsun
90%
    Popüler Marka Olun!
  • Dijital & Markalaşma
  • Strateji Yönetim
  • Kreatif & Sürdürülebilir
  • Çözüm & Odaklanma
  • Hedefleme & Kazanç
  • Analiz & Raporlama

Markalaşma süreci içeriden dışarıya doğru hareket ederek gelişir. İş ve ticari kaygıların anlaşılması ile birlikte markalaşma süreci yönetilmeli, tüm fonksiyon ve organizasyonlara, çalışanlardan aktivitelere kadar ilişkilendirilebilmelidir. Marka, işin tamamıdır ve işin tamamı bir markadır.