Dijital Pazarlama

Digital pazarlama; dünyanın yarısından fazlasının, Türkiye’de ise %75+ oranında internet, akıllı telefon ve sosyal medya kullanım oranı olduğu düşünüldüğünde ne kadar büyük bir hedef kitleye hitap ettiğini ve ne kadar büyük ihtiyaç olduğunu göstermektedir. Dijital pazarlama yapmak isteyenler için, yeni bir marka oluşturma sürecinde veya mevcut markanızın hem itibar yönetimi hem de bilinirliliğini artırarak bu sayede mevcuttaki müşterilerinize veya yeni müşteriler bularak satışlarınıza katkı sağlamak için geliştireceğimiz stratejik plan ve önerilerimizle sizlere çözümler üretiyoruz.

adwords
Google Adwords Reklamları
SEM

Dijital pazarlamanın en temel tekniklerinden birisi arama motorlarının, sonuçları arasında yer alan reklamlardır. Google bu yöntem ile, arama sonuçlarının en üst ve en alt bölümünde reklam vermeye olanak tanımaktadır. Arama ağı reklamları, ilgili anahtar kelimelerde hedef kitleye ulaşmak için etkili bir yoldur. Her gün milyonlarca aramanın yapıldığı Google’da, hedef kitleye ulaşacak doğru anahtar kelimelere verilen reklamlar ile önemli başarılar elde edilebilir.

seo
Arama Motoru Optimizasyonu
SEO

Arama motoru optimizasyonu; sitenizin hedeflediğiniz anahtar kelimelerde, arama sonuçlarında daha iyi bir konumda yer almasını sağlayacak, site içi ve dışı çalışmalardır. SEO çalışmaları, arama motorlarının sitenizi daha kolay ve hızlı bir şekilde anlamasını sağlar. İlgili anahtar kelimelere yönelik yapılacak çalışmalar ile arama motorlarının içeriğinizi anlamlandırması hızlandırılmış olur. Aynı zamanda site dışarısında yapılacak çeşitli çalışmalar ile belirlediğiniz anahtar kelimelerdeki otoritenizi güçlendirebilirsiniz.


influencer
Influencer Marketing
Fenomenler

Sosyal medyanın internet üzerindeki tartışılmaz gücünün temel sacayaklarını içerik üreticileri oluşturuyor. Genel kullanımlı isimleri ile söylenecek olursa da: Fenomenler. İçerik üreticileri gerek büyük kitlelere gerekse daha küçük niş kitlelere hitap edenler olarak takipçileri üzerinde önemli derece etkiye sahipler. Influencer marketing, içerik üreticileri ile markaların yaptığı iş birlikleri doğrultusunda ortaya çıkan içeriklerden oluşmaktadır. Burada önemli detayların başında, üretilen içeriğin reklam olma amacından ziyade, yine takipçiye fayda sağlamasıdır. Hazırlanan içeriğin, fenomenin doğal içeriklerinden ayırt edici olmaması oldukça önemlidir.

mailing
E- Mail Pazarlama
Mailing

Hemen herkesin aktif bir şekilde kullandığı e-postalar, kişilere doğrudan ulaşmak için oldukça önemli bir araçtır. E-mail pazarlama uzun yıllardır kullanılıyor olsa da, hala oldukça etkili sonuçlar elde edebiliyor. Birçok kullanıcı kendisini ilgilendirmeyen alanlarda, içi link dolu SPAM mailler almaktan rahatsız oluyor ve bu mailleri hiç açmadan siliyor. Bu yüzden e-mail pazarlaması yaparken; doğru kişiyi hedeflemek, zamanlamayı iyi seçmek, içeriği kaliteli bir şekilde hazırlamak ve kişiselleştirmek gerekmektedir. Bu şekilde etkin bir e-mail pazarlaması yaparak güzel sonuçlar elde edilebilir.


sosyal medya
Sosyal Medya Pazarlaması
SMP

Sosyal medya platformları, internet kullanıcılarının en yoğun şekilde kullandığı platformların başında yer alıyor. Hedef kitlenize ulaşmak için sosyal medyayı kullanmak da elbette ki etkili yöntemlerden bir diğeri. Markanıza veya ürününüze en uygun platformları belirleyip, bu platformlar içerisinde de hedef kitlenize göre bir filtreleme yaparak reklam vermeniz; geniş kitlelere ulaşmanızı sağlayacaktır.

remarketing
Yeniden Pazarlama
Remarketing

Remarketing, sitenizi ziyaret eden kullanıcıların, farklı sitelerde yer alan reklam alanlarında sizin reklamınız ile karşılaşarak tekrar sitenizi ziyaret etmesini sağlamayı hedefleyen bir pazarlama türüdür. Bu yöntem ile daha önce dikkatini çektiğiniz kullanıcıların dönüşüm gerçekleştirmesini hızlandırmak mümkündür. Arama motoru, görsel reklam ağı, sosyal medya ve e-mail pazarlaması alanlarında remarketing kolayca uygulanabilir.

Dijital pazarlama tekniklerinin tüm aşamalarında gerçekleştirilen aktiviteler elde tutma ve büyüme aşamasında başarı elde etmek içindir. Atom Web Tasarım olarak hedef kitle için güncel dijital pazarlama ve satış stratejileri, müşteri memnuniyeti çalışmaları, kişiselleştirme, topluluk oluşturma ve e-mail marketing gibi yöntemleri firmanız için hazırlayarak büyümenize katkı sağlıyoruz.